Ciprusi Nap 2023 – évértékelő

Írta: Polgár Anna

2024.01.04.
Ciprusi Nap 2023 évértékelés

Egy újabb csodás év telt el Cipruson!

2023 címszavakban: izgalmas kihívások, rengeteg munka, örömteli találkozások.

Ebben a bejegyzésben szeretném megosztani veled, melyek voltak a Ciprusi Nap életében a főbb események, eredmények:

Egy kis statisztika

2023 kiemelkedő év volt a vendégeink számát tekintve és a Ciprusi Nap fennállása – vagyis 2020 – óta már csaknem kétezer vendégünk nyaralt nálunk.

Rutinosabb és visszatérő vendégeink mellett sokan életükben először repültek vagy utaztak külföldre, vagy pici gyerekekkel csak azért mertek belevágni az utazásba, mert tudták, bármi adódik, én itt vagyok és segítek, így adott a biztonságos háttér.

Vendégeink száma 2020-2023 között.

Egyszerűsítés, gyorsabb ügyintézés

Nagyon szerettem volna a foglalási procedúrán változtatni, konkrétan, hogy árajánlat kérése nélkül is lássanak minden infót a honlapon az érdeklődők és a kiválasztott szobát önállóan és egyszerűen le lehessen foglalni kedvezményes áron, egy promóciós kód segítségével.

Legnagyobb örömömre ez megvalósult, most már minden infó egyben megtalálható a honlapunkon.

Csak a Ciprusi Nap vendégeknek szól ez az egyedülálló kedvezmény a partner szállodáinkban, érkezzenek a világ bármely tájáról.

A kedvezmény mellé tedd zsebre az információs és ügyintézési csomagot INGYEN!

Táborok

Nagy álmom volt, hogy táborokat is tudjunk szervezni a szállodákban és idén ez is megvalósult: júniusban fitness táborunk volt, szeptemberben pedig jógacsapat érkezett hozzánk.

Minden percét élveztem ezeknek a táboroknak és fantasztikus embereket ismerhettem meg.

A YogAni csapata Páfoszon, az Amphora hotelben töltött egy hetet.

A Zsírgyilkos lányok Pécsről érkeztek, a napi edzések mellett rengeteget kirándultak, buliztak és persze pihentek is.

Programok, kirándulások

Évről-évre egyre több és jobb programot tudunk kínálni vendégeinknek Cipruson és külön örülök, hogy idén a magyar nyelvű programok köre is bővült.

Idén is várjuk a Ciruson nyaralókat szárazföldi és hajós programokkal, melyeken akár az egész szigetet be lehet barangolni képzett és profi túravezetőkkel.

Magyar nyelvű városnézés Páfoszon, Máriával.

TV és rádió interjú

Márciusban a Duna TV forgatott nálunk, novemberben pedig a Pozsony Rádió kért fel, hogy meséljek a ciprusi karácsonyi szokásokról.

Hú, nagy kihívás volt mindkettő, de rettentően élveztem is!

A Duna TV riportja, ami lement a TV-ben is. Nagyon fura érzés, amikor az ember a TV-ben látja magát 🙂

Social media, blogok, YouTube csatorna

Sok visszajelzést kapok arról, hogy hasznosak a különböző platformokon található tartalmak, aminek nagyon örülök!

…..főleg, hogy rengeteg időt és energiát igényel ezek elkészítése 🙂

Egyelőre a Facebook a leglátogatottabb platformunk, de YouTube-on is sikerült idén növekedni és decembertől a TikTok-on is süt a nap 🙂

2023 legnézettebb YouTube videója ez volt:

Egyértelműen az oktató jellegű videók mennek a legjobban minden platformon.

Magánélet

Igaz, hogy Cipruson tényleg olyan az élet, mintha minden nap nyaralnánk, de kell azért néha egy kis levegő változás, igy hát idén is elutaztunk Görögországba – Ciprus után a kedvenc helyünk 🙂 -, és 10 csodálatos napot töltöttünk el ott.

Bázisunk Ioannina és Preveza volt, onnan fedeztük fel a környék csodálatos látnivalóit autóval, raftinggal és lóháton.

Görögországi nyaralás

Nyaralás Görögországban.

Hobbim a tánc és idén is hódoltam ennek a szenvedélyemnek: hetente kétszer jártam felnőtt balett órákra és csatlakoztam egy latin tánc csoporthoz is, ahol fantasztikus a tanárunk és a csapat is, így a salsa is újra része az életemnek.

Páfoszi felnőtt balett csapatunk, ahol Kinga a tanárunk (középen a háttérben). Igazi nemzetközi csapat vagyunk magyar, görög, japán, ukrán, ír táncosokkal. A lányokkal a balett órákon kívül is csinálunk közös programokat.

Görög nyelvtanulásom kicsit döcögősen, de haladgatott, kíváló magántanárom türelmét ezúton is köszönöm 🙂

Görög nyelvtanulás Cipruson

A görög egy gyönyörű nyelv és nekem feltett szándékom, hogy egyszer majd folyékonyan fogom beszélni.

És ami mindig nagy öröm, amikor meglátogat a családom Cipruson és végre együtt lehetünk a tengerparton.

2023-ban ebben a nagy örömben is részem volt.

Legjobb pillanatok akkor születnek, amikor meglátogat a családom 🙂

Boldog új évet kívánok és remélem hamarosan találkozunk Cipruson!

Hasonló bejegyzések

A ciprusi borokról – Kovács László sommelier írása

Korábban úgy tanítottam a kezdő borkedvelőknek a borkóstolás művészetét, hogy ha vakon kóstolunk (tehát az előttünk lévő borról semmilyen előzetes ismeretünk nincs, és ki akarjuk találni, melyik ország bora is van a pohárban), akkor először azt érdemes megállapítani,...

bővebben
Észak-Ciprus csodái: természet, kultúra és történelem

A Ciprusra látogatók többsége elsősorban a déli régió napsütötte tengerpartjai iránt mutat érdeklődést, azonban a sziget ennél több kalandot is tartogat. A földközi-tengeri sziget északi régiója – vagyis Észak-Ciprus – egy gyakran figyelmen kívül hagyott terület a...

Larnaka, ahol a múlt és a jelen összefonódik

A Ciprus délkeleti partján található Larnaka bámulatos módon ötvözi a gazdag történelmében gyökerező hagyományokat és kultúrát a modernitással. Meseszép strandjaival, lélegzetelállító történelmi nevezetességeivel és pezsgő hangulatával ez a csodás város lebilincselő...

bővebben

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük